Oferta
Księgowość
- księgi handlowe
- książka przychodów i rozchodów
- ewidencja przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego
- najem prywatny
- przygotowanie wniosków VAT-REF o zwrot podatku VAT w krajach UE
- opodatkowanie dochodów z tytułu sprzedaży nieruchomości
- opodatkowanie otrzymanych spadków i darowizn
Obsługa kadrowo - płacowa
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w pełnym zakresie
- rozliczanie czasu pracy kierowców
- obsługa w zakresie delegowania pracowników
- przygotowywanie dokumentacji wypadków przy pracy
- sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pomocy domowej oraz niani
Usługi doradcze
- doradztwo przy załatwianiu wszelkich formalności związanych z podjęciem działalności gospodarczej
- rejestracja działalności gospodarczej
- obsługa spółek w KRS
- przygotowywanie wniosków kredytowych
- sporządzanie analiz ekonomiczno - finansowych
- wyprowadzanie zaległości podatkowych i kadrowo - płacowych
Księgowość on-line
Korzystając z rozwiązań przygotowanych przez firmę Madar Sp.z o.o. proponujemy Państwu prowadzenie księgowości on-line. Udostępniamy nowoczesne narzędzie w postaci programu Madar.
Program umożliwia prowadzenie magazynu, wystawianie cykliczne faktur, kontrolę płatności należności i zobowiązań, wgląd i wydruki wyników finansowych.
Baza danych zapisywana jest w bezpiecznej chmurze. Biuro rachunkowe importuje wprowadzane dokumenty bezpośrednio do programu księgowego, natomiast wszelkie dokumenty można dostarczyć do biura w dowolnej formie (email, kurier, poczta tradycyjna, czy wstępując do biura). Istnieje też możliwość wybrania dodatkowej opcji z dojazdem pracownika biura do Państwa firmy i osobisty odbiór dokumentów.
Świadczymy usługi w języku polskim i włoskim.
Zarys współpracy z nami w zakresie obsługi księgowej oraz kadrowo - płacowej:
1. Przeprowadzamy krótki wywiad.
2. Podpisujemy umowę o świadczenie usług księgowych.
3. Dla każdego z Naszych Klientów wszystkie czynności związane z rozpoczęciem działalności są dokonywane zdalnie poprzez profil zaufany, który dla Was założymy. W ten sposób dokonamy za Was zgłoszenia rozpoczęcia działalności w CEIDG, ZUS, REGON i US. Jeżeli będzie taka potrzeba przygotujemy też i złożymy za Was w US druki niezbędne do rejestracji do VAT oraz VAT-UE.
4. Potem Wasze obowiązki wobec nas ograniczają się do:
- przekazywania do nas dokumentów księgowych w dowolnej formie (email, kurier, poczta tradycyjna, czy wstępując do biura). Istnieje też możliwość wybrania dodatkowej opcji z dojazdem pracownika biura do Państwa firmy i osobisty odbiór dokumentów;
- informowania nas o wszelkich istotnych zdarzeniach powstających w ramach prowadzonej przez Państwa działalności.
My zaś informujemy Was na bieżąco o Waszych wynikach finansowych, podatkach i składkach ZUS oraz przygotowujemy całą dokumentację kadrowo-płacową.
Tak wygląda ogólny zarys naszej współpracy, jednakże wszelkich szczegółowych informacji udzielimy Państwu w trakcie bezpośredniego spotkania, jeszcze przed podpisaniem umowy o współpracy.
Biuro Rachunkowe Wajsprych Sp. z o.o., 41-506 Chorzów, ul. St. Batorego 48, tel. 786-149-400
NIP: 627-27-37-077, REGON: 243451929
Spółka wpisana do KRS w Sądzie Rejonowym Katowice-Wschód, VIII Wydział Gospodarczy w Katowicach pod numerem KRS 0000493150
Kapitał zakładowy: 5000,00 zł (wpłacony).